close

東鐡線通車,走了很多回尖東的長廊, 覺得很長,但沒有今天來得明顯,可能是因為急於奔向會場,那條路就好像沒有盡頭。

在等車時段,前頭站一位女士,以為是獨自一人,怎知道原來是因為正在憤怒的她把爸爸和兒子甩在尾後。

爸爸拖著兒子趕到她身邊,輕聲細語,一副小男人的卑躬屈膝模樣。

大多數人會先覺得爸爸很不中用,百分百的老婆奴,甚至是眾人所鄙視的那類男人。

但當你親眼目賭婦人的大嗓子後,你或者會可憐這個男人起來。

男人說得很小聲,根本聽不到他在說甚麼,但從婦人的說話中,不難發現糾紛的點在那裡。

 

「你收聲啦,我唔想聽,你講黎講去都係同一件事,你根本係度講緊廢話,哩D 廢話我唔想再聽到,總之你五點半帶他到 Miss Amy那邊做得啦......」

「溝通?溝咩通?你講既全部都係廢話,叫我點溝通?我唔想再到你講野.....」

「你當我係三歲細佬仔呀,你以為講哩D 就可以昆到我?我唔係無帶腦出街。你收聲,我唔想再聽到你把聲.....」

「佢唔知?佢點會唔知我唔舒服,個仔係我生既,我對住佢既時間仲多個你,佢只不過唔想見到我,咁好呀!我咪返屋企囉,總之準時帶佢去 Miss Amy 上堂就得啦.....」

 

三分鐘的等列車時間,足以上演一場精彩的潑婦罵街戲碼。

 

人與人之間,似乎當有既定的觀念後,耳朵就會閉起來,不願再聽取身邊周遭的聲音。

不管爸爸的溝通技巧是否需要改進,母親的說話技巧就足以摧毀彼此的關係。

一句句的不願溝通,一聲聲的廢話。

可能她只是一時氣憤難當,但卻成功的踐踏了爸爸的尊嚴和夫妻的關係。

arrow
arrow
    全站熱搜

    CKlattice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()